čtvrtek 8. srpna 2013

C.A.M.P

V červenci jsem byla na táboře. Jela jsem už po 7, takže jsem věděla do čeho jdu a aspoň přes polovinu lidí jsem tam znala a měla jsem se na co těšit. Jako každý rok to bylo i letos super. Pořád jsme hráli CETAHY, chodili ke splavu, nosili pokrývky našich hlav, běhali, jedli, pili, spali, házeli si s frisbíčkem, smáli se a užívali si. Ještě štěstí, že to bylo na 2týdny. Už teď se mi stýská, ale o to víc se můžu těšit na příští rok. :) Škoda jen, že všichni bydlí úplně jinde než já.
Pánové z našeho týmu. S těmahle borcama jsem trávila většinu času. Neskutečně jsem si je oblíbila. :) ♥

Skupinovka celýho tábora. 

V technickým muzeu ve Vítkovicích. Řídila jsem. :3

Na splavu. :) Já tam nejsem, tak mě ani nehledejte. 

Mistrovi Lososovi jsem udělala obrázek a on ho pro mou radost vyvěsil na vstupní dveře do hlavní budovy. Samozřejmě, že jsem mu to samé pak musela udělat na tričko. 

Oddílovka. Miláčci..:)

S paní instruktorkou Apolenkou.♥

Párty hard na marodce!

Provokativní fotka "Jičíňáků". 

Hraní golballu. 

Naši skvělí vedoucí nám udělali letní kino přímo v táboře.  (Jumanji.)

Z levého horního rohu: S Terezkou, s Isabelle, s Matym a Karlíkem, s Lukym a Barčou, s Pavlíkem, s Apu a Zbyňou, s Lucinkou, s Vinďou, s Apu, s Kečupem (Ondrou), s Karlíkem, s Matym a mezi námi prokukuje malá Denise. :) ♥
HT: Lidi přestávají být originální. Hlavně nespadni na jejich úroveň.

Žádné komentáře:

Okomentovat